Är ditt företag förberett för den polska omställningen till e-fakturering? Det nationella systemet för e-fakturering (KSeF – Krajowy System e-Faktur) är en banbrytande lösning som kommer att revolutionera hur polska företag hanterar fakturor. I mitten av april 2025 bekräftade finansdepartementet att implementeringen går framåt och att KSeF kommer att bli obligatoriskt 2026.
De många förseningarna har inneburit extra tid att bli mer bekant med reglerna och förbereda affärsprocesserna därefter. Därför, istället för att upprepa grunderna, låt oss fokusera på vad våra kunder konsekvent identifierar som deras två huvudsakliga utmaningar med KSeF; att välja rätt verktyg och anpassa sina organisatoriska processer.
För att hjälpa dig att hantera dessa utmaningar har vi tagit fram 10 viktiga frågor ditt företag bör ta ställning till nu för att säkerställa en smidig övergång till KSeF. Längs vägen kommer vi att klargöra vad vi för närvarande vet om systemet.
Guiden innehåller följande
10 viktiga frågor för att hjälpa dig att integrera KSeF i den dagliga verksamheten
De största utmaningarna i samband med KSeF och strategier för att övervinna dem
Aktuell status för KSeF – vad har förändrats och vad pågår för närvarande?
Praktiska tips och strategier för att underlätta omställningen
Ämnen
Dokumentlängd

Är du redo att börja digitalisera din verksamhet?
Utforska mer innehåll
